Методичний кейс

Бердянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №13
Бердянської міської ради Запорізької області




МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС

«Підсумки роботи
над науково-методичною темою
“Підвищення рівня якості освітніх послуг через формування акмеологічного середовища в умовах загальноосвітнього закладу І-ІІ ступенів” в 2013-2014 н.р.»

                         УКЛАДАЧ:
Помаз Світлана Вікторівна 
заступник директора з НВР.
вища категорія."старший вчитель"

Анотація
на матеріали методичного кейсу
Планування методичної роботи в школі в 2013-2014 навчальному році здійснювалось на основі річного плану з урахуванням інтересів та професійних можливостей педколективу.
В цілому методична робота була сконцентрована на запровадженні науково-методичної теми “Підвищення рівня якості освітніх послуг через формування акмеологічного середовища в умовах загальноосвітнього закладу І-ІІ ступенів”.  
Завдання ІІ (організаційно-проектного) етапу роботи
 над науково-методичною темою:
-          пошукова діяльність педагогічного колективу  з теми;
-         накопичення педагогічних фактів, їх добір та аналіз;
-         перевірка нових методів роботи;
-         здійснення експериментів;
-         упровадження інновацій у практику своєї педагогічної діяльності;
-         розробка практичних рекомендацій щодо втілення педагогічної теорії
в живу практичну діяльність.
Основні напрямки  діяльності науково-методичної служби школи:
-         використання інтерактивних технологій,
-         розробка і проведення  нестандартних уроків, тренінгів;
-         виявлення передового педагогічного досвіду, участь у його вивченні, узагальненні та впровадженні;
-         діагностика творчої діяльності вчителів.

Форми роботи: творчі групи, семінари-практикуми. 
Протягом навчального року на засіданнях науково-методичної Ради школи було розглянуто такі питання, як:
• аналіз роботи шкільного колективу за минулий рік;
• про участь в міській виставці «Освіта Бердянського краю»;
• про підготовку та проведення шкільної Методичної декади;
• про підготовку учнів до участі в предметних олімпіадах, результати цієї роботи;
• підготовка до проведення семінарів-практикумів;
• підготовка до проведення педагогічних рад;
• про роботу з обдарованими учнями;
• про стан самооосвіти педагогічних працівників як складової частини внутришкільної методичної роботи.  
З метою забезпечення злагодженої роботи педколективу над розв'язанням проблем сучасного навчання були підготовлені та проведені такі тематичні педради:
«Упровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес»
(листопад 2013 року,
відповідальна - заступник директора з ВР Савченко Л.В.);
«Управління процесом розвитку творчих здібностей учнів в школі»
(травень 2014 року,

відповідальні - заступники директора з НВР Помаз С.В., Чепурненко О.В.).
                                                                                   


Методичний кейс

«Формування й розвиток здорової особистості, підготовка її до суспільно значущого самоствердження та самореалізації
як громадянина України
та єдиної Європи»
Автори Вербицька Олена Іванівна,
директор школи,
 вища категорія, вчитель-методист;
Помаз Світлана Вікторівна,
заступник директора
з навчально-виховної роботи,
 вища категорія, старший вчитель;
Савченко Лариса Володимирівна,
заступник директора з виховної роботи,

 вища категорія, старший вчитель
Анотація
на матеріали методичного кейсу

Методичний кейс «Формування і розвиток здорової особистості, підготовка   її до суспільно значущого самоствердження та самореалізації як громадянина України та єдиної Європи» розроблений адміністрацією Бердянської ЗОШ №13       у складі директора Вербицької Олени Іванівни, заступника директора                          з навчально-виховної роботи Помаз Світлани Вікторівни, заступника директора    з виховної роботи Савченко Лариси Володимирівни.
Актуальність роботи полягає в тому, що запропоновані матеріали представляють навчально-виховний процес у сучасній школі як такий,                 що будується на основі всебічного вивчення особистості школяра, створення умов                        для задоволення освітніх і розвиваючих потреб, підготовки до життя у соціумі.
Практична значущість заключається в тому, що автори представляють своє бачення  моделі розвитку успішної сучасної школи з невеликою кількістю учнів і педагогічним колективом до 30 вчителів. Презентується  модель школи, що розвивається в умовах партнерської співпраці, основною метою якої є формування навчально-виховного середовища соціально зрілої, морально і фізично здорової сучасної особистості.
У збірку презентованих  матеріалів входять: «Концепція розвитку Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №13 Бердянської міської ради Запорізької області «Формування і розвиток здорової особистості, підготовка                               її до суспільнозначущого самоствердження, самореалізації як громадянина України та єдиної Європи» (автор - директор школи Вербицька О.І.), матеріали педради «Формуємо успішну особистість» (укладач – заступник директора              з НВР Помаз С.В.), матеріали педради «Здоров’язберігаючі технології в освіті» (укладач – заступник директора з ВР Савченко Л.В.).
Методичний кейс рекомендований для керівників загальноосвітніх навчальних закладів.




Немає коментарів:

Дописати коментар